HAPPY

Ja skulle bara skriva ett lite kort inlägg.. Att imorgon är det dags att tanka bilden och åka och hämta hem Gizmo.
Längtan efter honom är snart över och då återstår det bara massor av värme och kärlek.
Så efter helgen kanske det blir ett inlägg, vi får se.
Nu är hans blogg redo och klar för att användas så titta in på Gizmos blogg om du är intresserad av hundar eller bara titta på min sötnos!

NU IDOL, SEN CRIMINAL MINDS OCH SIST MEN INTE MINST SOVA..
Ha en trevlig helg på er!

2009-09-10 @ 19:53:16 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Samma här.. Criminal minds och nu "njuter jag" för sista kvällen av Gizmo och lillebror då de fullkomligt tuggar sönder min fot med sina synålar till tänder när jag kollar igenom datorn. Kram

2009-09-10 @ 22:19:02
URL: http://lilltibbens.blogg.se/
Postat av: Paméla

Härligt att äntligen få ses.. Även om det innebar att du fick kliva in i Pamélas värld en stund.. Härliga hund repotage, fotografering, hundar på rymmen, sol på altanen. Alla barn att pyssla om.. Och så goa tibbar.. Hoppas du sover gott när ni äntligen kommer hem! Puss och kram!

2009-09-11 @ 22:06:41
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0