Bio

Igår var det en väldigt hektisk dag. Jag hade så mycket att göra och fick inte gjort hälften av allt jag skulle göra.
Men jag hoppas hinna göra resten idag men denna dag är lika uppbokad.

Men jag hann till bion iallafall. Vi såg The ugly truth och som jag trodde så var det jätte bra. Tycker om båda huvudsskådespelarna så det gjorde filmen ännu bättre. Så nu längtar jag tills den släpps på film så jag kan hyra den och se den igen :)



Nu ska jag bada hunden. Sen iväg på en höstträff!!

2009-09-27 @ 08:34:04 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hihi okej =)

mitt namn är ganska vanligt tyvärr :P

2009-09-27 @ 10:24:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0