Nu tar jag helg

Oj vad länge sen jag bloggade. Men har haft så himla mycket att göra denna veckan, och när jag väl har tagit det lugnt så har klockan nästa varit så pass mycket för att sova och orka med dagen. Det har blivit plugg till 2 tentor som vi hade idag. En i affärsekonomi - bokföring och en i grund försäljning. När jag har varit ledig har jag varit med Gizmo, pluggat och gjort en massa ärenden. Nu har jag gått på helg och ikväll blir det bara att vila och slappa..

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle på invigningen att ett nytt mode hus ska öppna men det lär vara jätte mycket folk så tycker man inte om trängsel så kanske man ska avstå :)

Är helt slut så det fick bli ett kort inlägg!

Måste bara säga hur otoligt fort Gizmo växer, det är helt sjukt. Men han har ju världens underbaraste ansiktet som finns. Han är den finaste hane jag har sett. Otroligt fin päls, ståtlighet och ansikte <3 Han är min !


2009-10-22 @ 19:03:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Nawh, charmboll :D

2009-10-23 @ 10:24:30
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hihi så söt han är =)

2009-10-23 @ 11:13:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0