Fredag - Idol

Migränen är över, ÄNTLIGEN! Idag har varit en rätt lugn med ändå något att göra hela tiden. Dagen började kl 8 då klockan ringde vid 8 och det var dags att kliva upp. Gå ut med Gizmo, frukost och sen till veterinären. Där vi blev såååå omhändetagna och fick otroligt mycket beröm för att vi hade en sån otroligt vacker valp. Sen blev det hem, duscha och sen ner till stan där jag möte Linn. Sen hem och hämta hunden och bege mig till Monika. Där väntade Umka och Stella och sen 4 andra hundar som Gizmo fick leka med. Vi tog bussen hem för att få lite buss-träning. Vilket gick toppen. Inte för att skryta men jag har absolut den bästa hunden som finns.
Det finns lycka, glädje och kärlek i denna underbara kille och jag älskar han mer än något <3

Imorgon blir det utgång med Linn och 6-7 andra tjejer och det ska dansas så man kan känna träningsvärk dan efter :) Nu Idol och senare film, eller något tv-serie avsnitt !!


2009-10-09 @ 21:00:17 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Monika

Kaos, många vovvar, men ändå, bra för våra vovvar, eller hur?! KOM SNART IGEN!!!

2009-10-12 @ 02:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0