Choklad är hälsosamt. Sant eller Falskt?



Javisst är choklad hälsosamt. Sant. Men inte vilken choklad som helst. Utan Xocai.

Vad är då Xocai?
Xocai, uttalas som sho-sai, är en nyttig choklad som innehåller kakaobönan och nyttiga antioxidanter. Xocai innehåller inga skadliga fetter, inget vax, inga tillsatser, har ett lågt GI, inget raffinerat socker och massor av andra nyttigheter.

Kan choklad hjälpa din hälsa till det bättre?
Det enkla och ärliga svaret är JA! Xocai kan hjälpa din hälsa och förhinder sjukdomar som kan drabba dig.
Den obehandlade kakoabönan innnehåller otroligt mycket antioxidanter som skyddar kroppen för angrepp mot fria radikaler, vilka skadar celler och blodkärl samt orsakar många sjukdomar och för tidigt åldrande.

Det är dyrare att köpa morötter och spenat för att få i sig dom antioxidanterna som finns i Xocai.



Vill du smaka.. Vill du testa.. Vill du köpa.. Ta kontakt via [email protected]

2009-10-12 @ 22:42:29 Permalink


Kommentarer
Postat av: Simone

Har ätit den nu i typ 5 månader, placebo där alltså :P Tycker du den hjälper och vilken äter du?

2009-10-13 @ 08:52:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Mjaae, egentligen inte, jag köpte dem innan jag fick höra att bären såldes på naturapotek och kallpressad choklad kunde man köpa löst = mycket billigare i svergie. Det är ju helt sjukt dyr choklad egentligen.. Men jag hoppas verkligen den hjälper dig för varken jag heller sambon har märkt något :P

2009-10-13 @ 16:52:18
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0