YES I GOT IT

YES YES YES AND YES AGAIN :) Idag blev biljetterna till New Moon beställda.. Jag har längtat efter denna film sen jag såg Twiligth och började läsa New Moon. Jag har ju självklart läst alla de andra 2 böckerna på några dagar, och längtan efter att dom ska släppas är stor. Men jag vet att jag kommer sitta med ett stort leende på bion och bara gosa mig ner i stolen och njuta av filmen. Men toppen på isberget så ska Sabina komma hem till mig och titta på Twilight innan vi åker till bion!

2009-11-04 @ 23:06:44 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Kommer det en fjärde film?! Trodde de knött in allt i 3 filmer :)

2009-11-05 @ 07:45:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0