OH IM IN LOVE AGAIN

                                              

Igår kom den efter längtande stunden jag har väntat på i ett år nu. Igår gick jag på bio och såg New Moon..
Och jag kan ju säga att jag har ju läst boken så man visste på ungefär vad som skall hända, men gud vad filmen var bra ändå. Man fick se en del nakna fina överkroppar och det tackar man inte nej till :)
Många har påpekat att det måste vara tråkigt att läsa alla böckerna och sedan se filmerna. För då vet man redan allt och blir inte lika överraskande. Men jo det blir faktiskt det. Med tanken på att filmer i Twilight-sagan är tagna ifrån böckerna, tycker Jag att man bör läsa böckerna först för det är mycket detaljer som dom missar i filmerna.

                        Nu längtar jag visserligen till Eclipse men framförallt Breaking dawn! 

2009-11-21 @ 11:54:53 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0