Julklapp om man har varit snäll är det som gäller

Idag slutade jag jag strax innan 12, pratade om liorn och sen fick vi tillbaka våra tentor på bokföringen. Sen var dagens lektion överstökad, men vilken dag. Verkligen jätte jätteeee jobbigt att gå i skolan ;) NOT! Efter det fikade jag med tjejerna och sen begav vi oss till mode huset där vi tittade runt.

Har även idag köpt en julklapp till sambon, tänker dock inte berätta vad det är ifall han skulle läsa. Har inte slagit in det än heller så får vänta tills han är iväg. Jag vet iallafall vad jag önskar mig, och det är bidrag till en symaskin. Börjar bli trött på att sy förhand :P

Vem skulle inte vilja ha en sådan lite söting i ett paket på julafton ?! :D
(Men jag har redan min vovve)

2009-11-30 @ 17:28:06 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0