Halloween och Bus i hösthögar

Ja som alla vet så var det halloween igår. Och min dag började med sovmorgon till 9, sen var det full rulle här hemma tills runt 2 tiden så Linn ringde och ville jag skulla komma. Så svag som jag är att säga nej till mina vänner så blev det ett ja istället och det fick blir bästa bussen hemåt och börja göra mig i ordning. Vi skulle vara hos Bella som bor i smedby och resten av tjejerna var redan där så det fick bli en snabb dusch och sen på med något och åka dit. Egentligen så var det ett utklädningstvång men i och med att det blev bestämt samma dag så var jag ett undantag :) När jag väl var hemma hos Bella så var alla utklädda och läskiga men vad trevligt vi hade. Jag var den som skötte musiken hela kvällen medans de gjorde sig i ordning för att bege oss in till stan. Som vanligt blev det Palace, men vilket är skönt för det finns mer uttrymme att vara på än andra ställen. Kvällen slutade med en pommes innan bussen hemåt gick och en olycka hände med 2 bussar på stationen. En klantig person som körde den ena bussen svängde för tidigt så han körde in i den bakre delen av bussen och kraschade de 2 bakre rutorna. Så klantigt.

Idag har jag haft en heldag med Gizmo. Vi har varit ute på långpromenader, lekt och busat en hel del. Och vi har givetvis varit ute för det älskar Gizmo. Vi har busat i lövhögar, sprungit lite och kastat pinnar. Och sen blev vi smutsiga så vi har duschat, först badade jag han, vilket han börja tycka är okej, men inte helt och hållet okej än men det kommer. Sen var det min tur att ta en dusch, för imorgon börjar jag min andra vecka på min LIA och jag hinner inte med att duscha på morgonen när jag har en hel del att fixa med innan..

Och nu ska jag ta mig en kopp te och sen krypa ner i soffan och filt och tända ljus!!



2009-11-01 @ 19:19:56 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0