Friday and healthy food

Idag var det min sista dag på min LIA. Det har varit en jätte rolig dga och kommer verkligen sakna grabbarna. Men på måndag är det tillbaka i skolan och då är det marknasföring som gäller fram till jul. Slutade kl 4 idag, men sen dess har jag varit iväg på alla möjliga butiker, så som IKEA, Rusta, Bauhaus och Citygross. Har köpt mig en ljusslinga som jag ska ha på min inglasade balkong räcke. Först var det tänkt att ha den i köksfönstret som en list men det syntes inget så nu är den på balkongen istället. Ska ut med Gizmo nu så ska se om jag kan ta någon vidare bild på mitt julpynt hittills!

En bild på min middag som jag åt nyss. Kotlett med solrösfrö sallad.

2009-11-27 @ 21:04:27 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0