Dagen innan helgen....

... är torsdag! Idag var det en kortare dag på jobbet, hade lite att göra idag så fick sluta en timme tidigare. På jobbet idag, eller min lia, så har jag satt upp julstjärnorna i fönsterna,dragit alla sladdar i taket och stått i kassan. Fick den värsta saken att slå in, En ljusstake med 5 ljus. Först får jag slå in den i kartong papper, sedan omsladspapper som inte var så värst lätt och sist men inte minst - det roligaste, knyta snören och riva snören runt paketet :)

Nu har jag storstädat och ska bara ta det lugnt resteb av kvällen. Se på Mammas pojkar kl 20.00 - Fast att jag inte tyckte om den serien på svenska från början men nu är jag lite fast. Ska ta och vika tvätten med för det vill jag inte göra imorgon, då det är IDOL!

2009-11-05 @ 18:07:03 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0