Underbara fötter


(Ursäkta bildkvalten)


Nu när det har börjat komma snö, fötterna blir kalla och blöta så är det extra noggrant att ta hand om dom. Jag vet själv att mina fötter kan bli torra och har testat flera krämer mot sprickor och torra fötter. Då kan jag med glädje och stolthet berätta att jag har hittat krämen för mig. Det heter Ceridal och används på torra ytor, som händer, fötter och torrfläckar medmera.. Jag använder den på händerna och fötterna och dom blir mjuka som en barnsjärt :)

Jag kan dock säga att krämen är i en formen av wax, och jag rekommenderar att man smröjer in händerna precis innan man ska sova för det kan vara svårt att ta i saker med krämen på. Och på fötterna, ja dom har jag smörjt in och satt på mig strumpor och sover med dem under natten..

2009-12-17 @ 21:33:50 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0