TV - MAMMAS POKJAR



För er som ser Mammas pojkar vet att igår var det final och idag fick jag reda på fusk och vad som hänt efter programmet!

TIM
Han var den som hade fuskat under "spelets" gång, det visar vara så att Tim hade en flickvän under inspelningen, och vissa deltagare visste om från första början men många blev chockade då de fick reda på det i slutet. Tim valde Moa pga att hon var en härlig tjej, men dom kysstes inte en enda gång under inspelningen och det fanns ingen kemi.

Min åsikt: Varför väljer han ens någon tjej i huvudtaget om det klickar. Var Moa med på det så hade det varot en sak, men är man ovetande så kommer det som en chock.

CHRISTIAN
Christian som valde Viktoria kände att det var rätt val under inspelningen men så fort de kom hem har de inte setts vid varandra. Christian menar att dte inte kändes rätt.

Min åsikt: Jag har egentligen inget mer att säga förutom att det visste väl ändå både Christian och Viktoria att det aldrig skulle fungera mellan dom. Kanske valde han fel val av tjej när det gäller framtiden.

BOBBY
Bobby valde Julia över Jane. Men även här var det samma sak. Det kändes seriöst i början men när dom kom hem så visade sig att Julia inte var den han trodde.

Min åsikt: Jag trodde att Julia och Bobby skulle få det att fungera men man ska inte tro på allt. Efter att ha hört ett rykte så visades det sig att hon träffade andra killar när hon kom hem.

2009-12-11 @ 17:41:19 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0