Pandorum


                    

I lördags såg jag Pandorum som är en skräck film. Men jag tyckte inte den var alls läskig.
Visserligen hoppade jag till när monsterna dök upp och dom var ju äckliga men ingen film som jag inte kunde somna efter. Om det var bra eller dålig är svårt att säga. Jag tycker ju om att bli rädd men samtidigt så var den lite djupt. Jag TROR den handlade om ett rymdskepp liknande förmål som skulle på uppdrag, men en smittosam sjukdom drabbar människor och sen så är det några överlevande som ska sätta igång skeppet och hur det går får ni själva se. Det låter jätte invecklat och jag är inte ens säker att den handlade om det exakt, men det var helt okej.

Men ni kan läsa själva om filmen här för säkerhetens skull :)

2009-12-14 @ 12:26:58 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0