Myskväll + sjuk hund

Igår kom Jenny till mig och vi hade en tjejkväll, eller ja tills Gizmo blev dålig. Fy vad han har kräkts hela gårkvällen, natten och nu på morgonen. Tro mig, jag har inte sovit mer än 3 timmar. Men inte heller kan jag somna nu för jag måste hålla koll på hononm. Nu har han fått i sig någon bit foder och vatten, men måste se så han får behålla det. Annars blir det djursjukhuset direkt..

Men iallafalla tillbaka till Jenny. Vi har inte setts på ett tga. Blir så när vi bor en bit ifrån varandra och allt annat är ivägen. Men igår hade vi det trevligt, tittade på film, la oss sent och åt popcorn :)


En gammal bild från gymnasitiden, ca 3 år sen..

2009-12-13 @ 13:00:22 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0