Marknadsföring

Idag var det första lektionen om marknadsföring, och ämnet i sig är intressant men fy tusen vilken dryg lärare vi har. Personligen klarar jag inte av han. Jag skrattade en gång då han sa fel, och helt och hållet tokigt blev det. Men jag störde mig hur han avbröt folk hit och dit, det var riktigt dålig stil. Jag har gett han en chans efter lunchen men inte har mitt omdöme ändrats, så det blir bli spännande när det blir ett omdöme i slutet av detta ämne. Vet inte hur jag ska lyckas med morgondagens lektion men druvsocker borde fungera :D

Är helt slut, så nu blir det en uppgift inom marknasföring och sen slappa hela kvällen. Mina ögon skricker efter att få blunda, men ännu är inte dan över!

2009-12-09 @ 19:05:12 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0