Lek och bus

Igår kom Bella, en klasskamrat förbi mig och Gizmo men sin valp Devil. Devil är en anstaff hane på 10 veckor och han är lika stor som Gizmo, och Gizmo är 5 månader. Så redan nu kan man se hur stor Devil blir.

Själv väntar jag på att Gizmo ska bli könsmogen, men han får gärna vänta ett tag till. Det ändå är att jag inte kan se eller känna om han kulor har trillat ner. Men det är sånt som märks!

Men iallafall fick vi besök igår och det var jätte kul. Dom både lekte på ett helt annnorlunda sätt an med andra raser. Men så fort Devil kände sig hemma så dominerade han över Gizmo men så fort vi gick ut så visde Gizmo hans rätta element. Allså ut :)

Här kommer lite bilder sen igår;

 
Devil har hittat "sin" leksak                  

 
Väljer ut leksaker                                    En trött Gizmo efter mycket bus

2009-12-05 @ 11:40:24 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: TILDA

japp :)

2009-12-05 @ 11:44:47
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Suss

Ja visst är det svårt, en gång hittade jag en hel hemlös valpkull var riktigt nära på att adoptera hem en av dom. Gud va söta dom var när dom busa gismo och devil, coola namn förresten!

2009-12-05 @ 11:58:48
URL: http://mastercat.webblogg.se/
Postat av: Suss

Ja verkligen, valp tiden är ju underbar. vill bara ge dom nån form av piller så att dom aldrig blir stora L

2009-12-05 @ 15:20:07
URL: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0