Långpromenad i skogen utan koppel

Jag har tidigare nämt i något inlägg att det finns en han hund som är en Shiz shu valp, som är lite yngre än Gizmo som är bästa kompis med Gizmo! Och oj vad dom busar tillsammans. Idag var Jag, Gizmo, Tussen och Tussens ägare ute i skogen i flera timmar. Dom har fått lekt och sprungit lösa. Med tanken på att Gizmo inte kommer när man har honom lös så var det bra att Tussen var med, för då kommer Gizmo när man kallar in Tussen, och sen så får ja chansen med att ha han lös och lära honom vara lös! Tog bara någon bild för det var sååå lerigt att jag
var rädd att halka så någon bild blev det!







Vi ska träffas varje dag jag är ledig och ta samma runda, Bra för oss att komma ut och kul för hundarna!

2009-12-08 @ 15:55:30 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0