En knähund

Gizmo är en riktigt gosig hund. Oj vad han gosade med Emma som var här ikväll på besök. Men Gizmo blir allt mer gosig, iallafall mot mig. Han har en egen filt i soffan som han tycker om när man lägger den över honom. Men framför allt tycker han om att ligga i famnen.

Jag kan redan nu förklara första bilden där Gizmo låg vid mina fötter och sedan när han ville komma till mig så visade han det ganske tydligt :)




Och sedan när han fick komma upp till mig så sträcker han verkligen ut sig. Tur att han inte är allt för tung :)
Här ser man tydligt att han har hittat sin rätta plats att sova på, sömnig är han med!



2009-12-07 @ 22:56:11 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Haha gosehörnan, underbaraste som finns :D

2009-12-08 @ 11:50:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0