Dålig :/

Idag har jag varit hemma ifrån marknadsföringen. Vaknade vid 5 imorse och mådde jätte dålig. Mådde illa och en huvudvärk som bara inte ville släppa så det var bara att försöka somna om och vila. Inte så mycket vila har jag dock fått, för det är nästintill omöjligt för mig att somna om när jag väl vaknat en gång. Okej vila men inte sömn har jag fått. Mår lite bättre men har inte fått i mig något att äta och är inte det minsta sugen på något. Det tog emot lite när Gizmo skulle ha sin mat..
Nu ska jag iallafall se om jag få i mig något för jag vet att om jag inte tvingar i mig något blir jag bara sämre!

2009-12-10 @ 16:09:57 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

du får krya på dig!

2009-12-11 @ 09:51:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0