Bye bye Tove

 




Ni som tittade på Idol igår och inte tycker om Calle blev lika besvikna och arga som mig att Tove åkte ut. Tove har egentligen inte varit en favorit hos mig, men jag tycker hon har levererat inför varje framträdande medans Calle bara sög de första och nu dom 2 sista har han varit okej. Och att Erik har gått vidare och kommer vinna Idol 2009 så är jag lycklig :P Jag tycker Erik har en röst som är helt otroligt unik för att hamnat i en sådan tunn och liten kropp. Att Erik hängde löst kunde jag inte förstå, men det kan bli så om man glömmer rösta. När jag hörde att Erik hängde löst så fick jag panik och panikröstade på honom, tror jag ringde in ca 12 gånger :/ Men det var det värt för nu gick han till finalen :) Men dte var tråkigt att Tove åkte ut istället för Calle för igår ägde Tove scenen. Hon fick 2 svåra låtar och satte dem, imponerad är jag!

Men se nu till att rösta nästa fredag på Erik, för det ska jag iallafall göra. Jag har redan planerat att sitta bänkad framför soffan med båda hemtelefonon och mobil med Eriks nummer på upprepning :P

 

2009-12-05 @ 12:04:55 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Simone

Glad att Erik är kvar :D

2009-12-05 @ 12:19:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Paméla

mmmm, jag kommer vara på plats inne i GLOBEN så jag kan ge lite insidertips. Puss

2009-12-05 @ 22:49:50
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0