Andra advent och tröttttttt

Idag är det andra advent, allså bara 2 advent kvar sen julafton, ungefär :)
Igår blev det partaj med rätt många ifrån klassen och även en hel del andra men det var bara kul att lära känna andra människor. Vi hade lånat en lokal ifrån skolan som vi hade fixat i ordning och fy tusan vad kul det var. Riktigt trevligt var det. Efter några timmars prat, musiklyssnaden och lite charader begav vi oss ut på stan och drog vidare där.

Idag städade Jag, Milla, Kiruna +1 lokaken som stank bakfylla när vi kom upp. Men det vara bara att sluta andas och börja skrubba. Jag tog ena toaletten medans Milla tog den andra som absolut var det värsta. Uscha! Men iaf, vi städade klart, gick och åt och nu sitter jag här, trött som tusan och orkar knappt stava rätt eller ens skriva.

Här kommer lite bilder sen igår;

 
Några av mina goa klasskamrater :)
 

2009-12-06 @ 19:38:45 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0