Trött på jobbet, vill börja skolan

Det är så himla tråkigt på jobbet. Trodde det skulle bli kul att jobba lite nu innan skolan börja men nej då. Som vanligt förändras allt när man kommer till jobbet och det blir en röra. Alla säger olika och vill olika, SUCK!
Därför längtar jag till skolan ska börja, bara 1½ vecka kvar sen är jag inte 50/50 arbetslös och vikarie utan Student och Mamma :)


Okej okej jag blir inte mamma, MAMMA, utan snarare matte men det känns som en mamma roll. Ansvaret att ge mat, kärlek,disciplin, promenader och allt som tillhör är något jag aldrig trodde jag skulle säga, men jag älskar det. Ju mer ansvar ju bättre mår jag :) Jag vet, skumt, but that's me. Här är en bild på Gizmo som jag älskar:

Det ser ut som han springer JÄTTE fort men enligt Pamela så gick det inte alls så fort.
Och sen har han tunga ute :) Man får passa på att smaka på vinden medans det går undan, eller så ville ha springa fram och pussa på Pamela så han var förbered
:)

Måste även visa stolt Gizmos föräldrar, Båda är så otroligt ståtliga och vackra:
                   
      Mamma Galaxy                               Pappa Kicken

Nu är det dags att återgå till tvätten och städandet. Imorgon blir åker sambon och jag med Umka och Stella till Högsby där vi ska fånga kräftor, svamp och njuta av en helg i naturen och skogen.  Vi får hoppas på fint väder så jag kan få sola och få det sista färgen inna underbara, mysiga hösten är kommen! Jag återkommer på söndag hur helgen har varit och kanske blir någon bild när jag fångar kräftor ;)

Have a nice weekend !


2009-08-20 @ 18:45:03 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Det är klart du blir mamma.. Jag är mamma till alla mina små här hemma! Lycka till i helgen, jag köpte 3 kräftor till oss var i dag, mig och Johan..150 kr! Och så får det bli lite Azti Cinzano till! Kram

2009-08-20 @ 20:56:01
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0