Nu är nästintill allt klart inför Gizmo

Idag har jag köpt transportburen som jag har väntat på. Har bäddat in filten i buren och nu ska den bara in i bilen :)
Alla inköp är nästan klara, ska in om en vecka och beställa en ID-bricka som ska hänga i hans halsband. Ska även köpa en sele, halsband och ett koppel men det får blir när han har kommit hem så jag testa det på honom så det passar, han växer ju så himla fort. För 5 veckor sen kunde han varken se eller gå och var helt beroende av mamma Galaxy!

Jag har även på förmiddagen träffat Jenny. Det var nog en månad sen sist vi sågs. Så det blev mycket prat. Eller det blev bara fika och prat i 2 timmar. Det är alltid skönt att få prata exakt om allt som man kan tänka på och ändå så räcker aldrig tiden till. Men det blir ett samtal ikväll så då blir det nog det som vi missat idag :)

Nu har det gått några veckor med dålig men sömn men nu dom 2 senaste har jag inte varit trött alls, inte kunnat somnat och när jag väl har somnat så vaknar jag många gånger. Så idag testade jag något som jag inte har gjort nu på ett tag. EN LÅNG KVÄLLSPROMENAD.  Det tog inte mer än 1 timme och 10 min men rundan blev lång, men sen hade jag trevligt sällskap av Sabina :) Vilket gör promenaden mycket trevligare. Det får bli ett nytt gymkort snart igen, saknar träningen och känslan av tröttheten. Nu håller vi tummarna för att jag somnar tidigt ikväll för imorgon blir det en lång dag på jobbet..

2009-08-19 @ 20:49:07 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Jag hoppas du får sova gott, själv är jag dödstrött.. =o)

Kram

2009-08-19 @ 23:20:10
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0